ad.

ska göra v mig efter detta inlägget, för jag ska vara på slottet om en timme och träffa dina så jag måste skynda mig, sen kommer nog mia, ellie och sandra också. jag och sandra kanske ska vara med maja idag, och dina vill också vara med men jag måste frågas maja först, fast har inte hennes nummer så jag kan inte nå henne, och hon va på något läger så hon är inte inne på msn eller något sånt heller. hoppas vi kan va iaf, för jag vill verkligen träffa henne! men ja vi får se vad som händer och sker. ;p senare ikväll ska jag nog bara vara hemma och kolla på film med mamma, om hon inte ska jobba såklart. måste göra v mig nu, puss.

hahahah,jag diggar denna bilden!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: DAAAAAAAAAALLLLLLLLE

DENNE JAG DIGGAR DEN BILDEN MER!

Postat av: dalleballe

iloooveu! §§


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback