SANDRAAA ÄR HEMMMMA! :DD

men tjeeena bloggen, idag vaknade jag & denise vid ungefär 12, sen tog vi en liten runda med solo de så      gjorde vi v oss. när vi hade gjort de satt vi vid datan till typ 4. efter. igentligen skulle vi till stan, men det blev inte så eftersom jag inte blev klar i tid.. duktig som jag är! :) och när klockan va halv 6 va jag tvugen att gå ut med min lilla bääbis. och denise dampa, för stan stänger ju klockan 6. när vi va påväg till bussen bestämde vi oss för att åka till väla istället. så denise köpte sin jacka, sen gick vi och kolla runder i lite affärer, och efter de så åt vi vars en mumsig glass :) sen vet jag inte vad vi gjorde, vi bara gick in i intersport och kolla på massa saker, och dog. haha! sen stack vi till busshållplatsen påvägen dit ringde sandra och vi blev sjukt glada, för vi har inte träffat henne på en vecka, hon har vatt i spanien och blivit en brun liten fis, AVUNDSJUK SOMFAN E JAG! ;| hon berättade lite om sin semester, och vi om veckan här i sverige. när vi kom hem, gick vi ut med solo, IGEN! -.- sen åt vi, och nu sitter vi här vid datan och kuuuular oss lite :) men ja, finns inget mer att berätta. men nu ska snart min mamma köra denise hem. pussen :*
 
                                                   

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback