.... ♥

hej igen.. de blev inte att åka till natalie, för jag tvättade mitt hår med silver shampo, & om man har i de för länge så blir ens hår rosa (y' och smarta lilla carro hade ju såklart i de förlänge -.- och sen bråkade jag och mamma, så ville inte hon tillslut köra mig dit.. så de blev aldrig att jag åkte till henne, men imorgon bitti kör mamma mig till henne :) typ vid 9, 10 hahaha, om jag orkar gå upp kl 6, annars får fan min kära lilla morfar ta och köra mig! :o orkar inte ta buss, och orkar heller inte vänta på att mamma ska sluta jobba. men ja, idag har jag då inte gjort ett skit. eller jo, de enda jag har gjort är suttit vid datan, gått ut med solo, & duschat. mmm. skit kul ju. men ja, sover hos henne tills övermorgon ist dåva. & vet ni vad?!, lizzie är så jävla snäll å ska fixa så att vi får en designad header! :D kolla in hennes sjukt fina blogg; lizzietheresa.blogg.se men nu tänkte faktist jag lägga mig i min å sova, ringa någon kommer jag nog göra.. haha. för min fucking hor mobil funkar inte att smsa med! får damp på sånt äckligt skit, hatar de aso, så jävla irriterande! :s men hoppas de funkar imorgon, annars går jag fan till den fula the phone house och skjuter ddddom! ;@ hahah. men nu orkar jag inte skriva mera.. ni når mig på msn ett litet tag till, eller mobilen alltid. RING! godnatt alla sexiga! mohaha. puss :*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback