inget liv.

Din kropp:
hur lång är du: 160 ngnting.
vilken sko storlek har du: 36.
är du nöjd med din kropp: är jag väl.. ;p
skulle du kunna plastikoperera dig: nej.
välj en sak du tycker är fulast med dig: venne.
hur mycket väger du: typ 40 ngnting.
vilken ögonfärg har du: blåa.
vilken hårfärg har du: blond.
har du lång överkropp: lagom?
har du långa armar: jag brukar verkligen mäta mina armar ju,? haha.
har du långa naglar: inte nu.
har du en finne just nu: ingenstans :d

Dina känslor, tankar och humör:
hur är ditt humör nu: toppen :d
vad tänker du på just nu: om de kommer bli kul ikv.
saknar du någon just nu: jaa.
är du kär: vetente.
är någon kär i dig?: hur ska jag vetade?
älskar du någon: aadå.
hatar du någon: mja.
hur är du om du är hungrig: typ, tjatar mycke.
hur är du om du är trött: dör av skratt.
om du sovit i tre timmar: trött?

Dina önskningar:
du skulle egentligen velat heta: de jag heter! :d
du skulle egentligen velat bo: stockholm.
din högsta önskan är: vet faktist inte.
du skulle vilja ha: kille (a'


Ditt rum:
vilken färg är det i ditt rum: typ vinröd.
har du en tv i ditt rum: ja.
har du en dator i ditt rum: ja.
har du en säng i ditt rum: ne :(
vilken färg är ditt påslakan: typ mörkrött.
har du kläder på ditt golv: hahah, ja.
har du tidningar på ditt golv: nej.
har du något annat på ditt golv: en filt, som min hund ligger på just nu, hahha.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback