ingen maja idag.

idag skulle jag ju egentligen träffa maja, men det blev inte så eftersom hon inte har någon mobil och hon skulle komma hem klockan 2 eller 3 kommer inte ihåg, så jag kunde ju inte nå henne på något sätt alls. men vi ska träffas i helgen, och sen kanske hon kommer till vår skola på måndag! ;D lite pinsmt eftersom vår skola är så fucking mobbad, den ligger där i en liten håla helt ensam hahah. men ja istället för att vara med maja så va jag, sandra och mia med ellie och dina en liten stund sen när dom stack så va vi med abbe, megi, madde och adrian, vi snackade massa skit hahahah, som jag och megi alltid gör när vi är med varandra, så taskiga vi är, vi borde faktist sluta med sånt.. ;o ja men sen gick jag, abbe och megi hem tillsammans, så snackade vi om när vi träffade cindy och dinan första gången, och när vi träffade nadia, och när hon sov över med oss hos fanny och dom, sen bråkade och och abbe hela tiden hhahah. och sen blev megi skit pissig så jag och hon gick hem, och nu sitter jag här och ska börja kolla på en film som jag köpte på ullared igår den heter nanny diaries, det fanns bara fullt med skit där men ja nu ska jag bara säga hejdå till alla på msn sen starta filmen, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: megi

HAHAHA vi snackar inte så mycket skit längre faktist... HAHAHA du glömde skriva om när vi snacka om när vi gömde oss i skåpen o sånt HAHAHAH så fucking kul :O

Postat av: DianaNham

haha aw, jag saknar dig denise .. JÄTTE MKT (L)(L)(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback