jag vill också.

Vad heter du? - denise fogelberg.
I mellannamn då? - gabriella & jasmine.
Vart bor du? - helsingborg ofc!
Trivs du där? - men aafan.
Brukar du läsa horoskop? - nej.  
Har du körkort? - nej.
Äger du några converseskor? - ja.
Favoritdjur? - hund.
Vad spenderar du dina pengar på? - fika och kläder typ.  
Senaste konserten? - har inte gått på sånt.
Antal kuddar i sängen? - 5 st. 
och Kan du baka bullar? - kanske.
Har du varit med i scouterna? - hahah, nejtack.
Bläck eller blyerts? - bläck.
Mc donald's eller burger king? - mc.
Är du allergisk mot något? - naaj.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - blå. 
Vad åt du till frukost? - kylling!;p
Har du haft sex idag? -  nej.
Hur svarar du i mobilen? - det beror på vem det är som ringer. 
Vem ringde du senast? - dina.
Antal timmar sömn inatt? - vet.
Sov du ensam? - ja.
Brukar du snusa? -  nejfan.
Vad innehåller din favoritnattmacka? - fan vet jag. 

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng; JAAAG. ;d
Du delade en drink med; mamma.
Du gick på bio med; mins inte, men tror det va slottet.
Skällde på dig; carro tror jag, hon skriker mycket.
Skickade ett e-mail till dig; vetifan.

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja!
Bråkat med ditt husdjur? - hahah ja senast igår.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - tror inte det.

EXTRA STUFF...
Tar du droger? näää.
Dricker du? inte ofta.
Vem är din bästa vän? carolina och sen kommer sandra.
Vad är du mest rädd för? typ ehm olika.
Vilka kläder sover du i? olika.
Vart vill du gifta dig? - har inte tänkt på de.
Vem hatar du verkligen? - julia.
Har du varit kär? -  ja.
Kör du bil? - är 14 år?
Har du ett jobb? - ja -.-
Gillar du att ha folk omkring dig? - ja, men det är skänt att vara själv ibland.

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - nej.
Är du ensam nu? - mm.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - orkar inte skriva dom.
Vill du gifta dig? - nej palla.
Vill du ha barn? - ja, de är klart.

FAVORIT...
Rum i huset? - storarummet.
Typ av musik? - blandat.
Månad? - mars ofc! (födelsedag.) 

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit? - nej.
Köpt någonting? - ja.
Varit sjuk? - förkyld som fan.
Sjungit? - säkert.
Sagt "jag älskar dig"? - ja.
Velat säga till några att du älskar dem? - nej. 
Träffat nån ny person? - inte vad jag minns.
Saknat någon?- ja! ;o
Kramat någon? - ja.
Kysst någon? - nej.

SENASTE...
Låt du hörde: vet inte vad den heter. 
Film du såg: linas kvällsbok.
Dryck du köpte: vatten.
Mat du åt: kylling! hahha.
Gången du åt en 7-Eleven korv: längesen.
Människa du slog: kommer itne ihåg hahhah.
Långa telefonsamtal: typ diana?
Dusch: igår.
Irritation: min gammelmormor.

FÖRSTA....
Bästa kompis: marcus, carro, amanda eller nadia.
Jobb: det jag har nu.
Inhandlade skiva: mins inte.
Begravning: har aldrig varit på en.
Piercing/tatuering: öronen.
Fiende:
första?: mins inte jag hahahah.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback