men ja jag vet inte ;p

hejsan sa hahah, ja som jag sa innan så blev det ingen diana, men jag, sandra och mia åkte iaf ner till stan för att träffa diana och hennes kompis men vi hann inte, vi kom till knutan exakt 17:16 och då gick derass tåg också FAAAN! nu kommer det ta cp lång tid innan jag träffar henne. men sen halv 6 skulle vi träffa maja vid pressbyrån. men hon kom aldrig så vi väntade och väntade och väntade i 100 år kändes det som, men till sist kom hon, så sick vi in på knutan för maja förs och hon va hungrig så vi gick till mc, men hon köpte bara en dricka, sen gick vi bara runder på knutan, och efter ett tag stack vi till pistachia och så köpte dom lite nötter, sen gick vi in på 7 eleven för maja frös igen, och så satt vi där uppe och bara snackade, så berättade maja pinsamma sakner som hade hänt henne, och sandra saker som hade hänt henne, sen kom megi, så gick vi in på knutan igen för maja va skit pissig och megi skulle äta, men vi hade inga 5:or, så vi fick växla med en sån kille hahha, sen stack vi till mc igen så att maja kunde kissa och efter det gick vi ner där nere, så va vi på "lilla knutan" så började megi och sandra bråka på skoj, så en sån man som satt där med sin fru bara "nä nu får det räcka" och så snackade han om att hans fru bara hade 4 fingrar, sen när vi stog där utanför kom han ut så skojade vi med honom "morfan gå inte" och sånt, sen började han svära på finska hahahah och sen jagade han oss, jag och megi förjde efter han in igen och härmade han så fick han äkta damp så sprang vi ut till mia, maja och sandra, dom blev skit rädda så gulliga hahahha, ja men sen skulle vi hem så följde vi maja till hennes buss och sen stack vi också hem, jag och megi snackade lite i trappan sen gick jag in, och nu ska jag snacka med carro på msn, saknar henne, har inte träffat henne på hela veckan fan!! men puss.

vist är maja bara för söt?! ;D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback