mest bara för att jag inte har något annat för mig..

Vad heter du? - carolina johansson.
I mellannamn då? - anna.
Vart bor du? - helsingborg ofc!
Trivs du där? - aadå.
Brukar du läsa horoskop? - nej :p  
Har du körkort? - moppe ja.
Äger du några converseskor? - yes.
Favoritdjur? - katt & hund.
Vad spenderar du dina pengar på? - fika och kläder.  
Senaste konserten? - har inte gått på sånt skit någon gång.
Antal kuddar i sängen? - en sån big mama, sen en sån lång kuk HAHAHA! 
och Kan du baka bullar? - nä xd
Har du varit med i scouterna? - haha nej.
Bläck eller blyerts? - bläck.
Mc donald's eller burger king? - mc wtf!
Är du allergisk mot något? - naaj.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - dricker typ aldrig mjölk, kan hända ibland i skolan och då är det nog blå. 
Vad åt du till frukost? - en macka med skinka på :)
Har du haft sex idag? -  nej.
Hur svarar du i mobilen? - det beror på vem det är som ringer. 
Vem ringde du senast? - natalie.
Antal timmar sömn inatt? - för lite.
Sov du ensam? - ja tyvärr :(
Brukar du snusa? -  haha nejfan.
Vad innehåller din favoritnattmacka? - coola! AHHAHA skoja, men fan vet jag. 

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng; abbe å acke, eller acke å patte, minns inte :p
Du delade en drink med; denisefis :D
Du gick på bio med; minns fan inte det.
Skällde på dig; mamma.
Skickade ett e-mail till dig; venne.

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - säger aldrig till de till någon om jag inte menar de?
Bråkat med ditt husdjur? - hahahahaha, ja. kul som fan.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - ja, läskigt nog har jag de :o

EXTRA STUFF...
Tar du droger? näfan.
Dricker du? aadå.
Vem är din bästa vän? denise, efter de kommer natti.
Vad är du mest rädd för? natalie, när hon är dampig, då är hon farlig vettu. ;7
Vilka kläder sover du i? det är olika.
Vart vill du gifta dig? - vet inte, har inte tänkt på de.
Vem hatar du verkligen? - julia.
Har du varit kär? -  yes..
Kör du bil? - är faktist 15?
Har du ett jobb? - nej, men snart -.-
Gillar du att ha folk omkring dig? - ja, faktist. men inte alltid.

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - nej.
Är du ensam nu? - mm :(
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - orkar inte skriva dom.
Vill du gifta dig? - tror de.
Vill du ha barn? - ja, de är klart :)

FAVORIT...
Rum i huset? - mitt rum! :D
Typ av musik? - blandat typ :d
Månad? - THE SUMMMMMMER!, & min födelsedag ofc! ;) 

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit? - inte vad jag minns.
Köpt någonting? - nä.
Varit sjuk? - nej, meen har hosta som fan.
Sjungit? - mm :$
Sagt "jag älskar dig"? - ja.
Velat säga till några att du älskar dem? - jaa. 
Träffat nån ny person? - japp.
Saknat någon?- men natti baby är saknad somfan!!
Kramat någon? - yes.
Kysst någon? - nä.

SENASTE...
Låt du hörde: lady gaga - love game. 
Film du såg: feel the noise.
Dryck du köpte: cola.
Mat du åt: mat.
Gången du åt en 7-Eleven korv: längesen.
Människa du slog: min mamma, aso på skoj HAHA.
Långa telefonsamtal: ngn kille tror jag.
Dusch: idag.
Irritation: mamma -.-

FÖRSTA....
Bästa kompis: anna eller denise, minns inte.
Jobb: har inget.
Inhandlade skiva: mins inte.
Begravning: karl-erik johansson. min morfars frus pappa :(
Piercing/tatuering: öronen, sen navlen.
Fiende:
första?, pahaha, tror ni verkligen jag minns de? ;o

såå, nu lyssnar jag på michael jackson - they don't care about us.
så jävla bra låt asso, älskar den!
men efter låten lägger jag mig vafan, är as trött! §

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: n e l l y . [FOTOBLOGG]

sv: aaw tack så mkt!

men nej. haha så fin ären nte :D

KRAM PÅ DIG! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback