orkar inte stääääda.

idag vaknade jag ca halv 12, sen har jag bara suttit vid datorn och snackat med natta i tele, hon ska komma till ad nästa helg. hon ska flyttar till påarp om en månad och 20 dagar, buhuhu. kommer sakna henne som fan, saknar henne redan, och hon har bara varit borta en vecka..men iaf jag ska snart göra v mig sen ska jag städa -.- så vi får se om jag kan åka till stan och träffa diana, och ngn som heter fanny tror jag det va, saknar diana mycket! om jag inte kan komma till stan så måste vi träffas snart ändå diana!! och sen ska jag nog ut med sandra en runda innan vi får gäster.. jag orkar inte vara hemma hela dagen och jag orkar verkligen inte städa! det är något av det tråkigaste som finns, ärligt? men ja och det blev inga ögonfransar denna helgen heller, för carros moster är fortfarande sjukt, hon får krya på sig, syn dom henne att vara sjuk så länge. men nu måste jag städa vi ses senare bloggen ;), puss.

har ingen annan bild på mammas
inloggning, så det fick bli denna.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback