spökrunda.

amen tjena kära blogg! idag vaknade jag kl 12, för jag skulle vara på slottet kl 2 och förbereda inför spökrunda, vi fick ändra på lite saker eftersom carro inte kom, så sandra fick vara med mig, och tham tog sandras platts nere i källaren, sen va matilda med tham ist för att emelie skulle vara där nere, för emelie ville vara på vinden och kräka med liv. sen när vi började bli klara med allt, så fick vi ta en paus, så jag, sandra, mia och tham gick och käkade på bageriet, sen när vi va klara gick vi tillbaka och då hade dom redan börjat sminka och sånt, men aja sen sa matilda att maja skulle komma, vi skulle vi möta henne vid affären för matilda såg hemsk ut med allt smink hahhah, så jag och sandra gick och mötte henne, hon är skit söt!! och lik sin syster som fan, sen började vi träna, och när vi hade tränat 2 eller 3 gånger va det tags att börja, det va fan skit kul, men jag och sandra fick ju inte synas och der va inte lika kul hah, men dom blev skit rädda, fast det va många som lekte att dom inte alls blev rädda, och sen va det skit många sånna små kaxiga idioter.. men när vi va klara så stack jag, mia, sandra, abbe, tham och megi till pizzerian, och sen kom några andra, så fick jag reda på att en tjej hade slagit felicia och hennes syster, och sen fattade jag ingenting om vad alla snackade om, men sen stack jag och megi hem, och nu har jag skit tråkigt här hemma med min mormor.
btw, tack för dagen alla, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback